عکس روز: رحمتی حافظ جیمی جامپ وطنی
تاريخ : سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, | 14:44 | نویسنده : babak
Steghlal Fan
در خلال بازی استقلال و مس اتفاق جالبی در ورزشگاه آزادی به وقوع پیوست که باعث شد تماشاگران دقایقی استقلال را فراموش کنند و دست از شعار دادن  دست بکشند.در اواخر بازی دوربین تلویزیون صحنه ای را نشان داد که تماشاگری به سرعت در حال ورود به زمین است. جیمی جامپ وطنی موفق شده بود خود را به نزدیکی دروازه رحمتی هم برساند. اما ماموران ورزشگاه خیلی زود واکنش نشان دادند و جلویش را گرفتند. مهدی رحمتی که در نزدیکی صحنه حضور داشت با یک عکس العمل خودش را به تماشاگر رساند تا مانع از این شود که  وی احیانا توسط ماموران مورد ضرب و شتم قرار بگیرد.
البته پیش از این در بازی استقلال و پرسپولیس صحنه مشابهی را به یاد می اوریم که تماشاگری موفق شد از هفت خوا عبور کند و وارد مستطیل سبز ورزشگاه آزادی شود و در اغوش حنیف عمران زاده قرار گرفت. گویی برادری است که پس سال ها در آغوش برادر دیگرش قرار می گیرد.انصافا حنیف نیز در ان صحنه رسم برادری را خوب به جا آورد.

هر چند استقلال دیروز در ورزشگاه آزادی بازی را واگذار کرد اما گلر استقلال با حرکت جوتنمردانه اش خود را بیش از پیش در دلها جا کرد .  شاید جیمی جامپ  ورزشگاه ازادی بعدها از این خاطره به عنوان بزرگنرین افتخار زندگی اش یاد کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین